~tukang supports~

Friday 20 July 2012

FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-7

assalamualaikum,


dah lama KIKI tinggal kan blog ter sayang ni di belakang, 
di antara kesibukan bekerja, menghadap FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-7 yang penuh aksi mendebarkan macam cerita transformers yang bakal keluar di pawagam berdekatan rumah korang.
lepas promote contest hari tu, KIKI terus hilang, di tengah tengah kesibukan kota batu, dan kadang kadang hati ku perlu keras seperti batu. 


mesti ramai yang nak tau ape perkembangan KIKI & KERJA KAHWIN. KERJA KAHWIN, ok...tapi KIKI semakin berkembang seperti roti yang diisi ibu roti. puas..puas makan, makan tanpa perlu ingat bahawa berat badan KIKI semakin naik dan naik setinggi KLCC. * ok dah cukup mengarut la tuh, tak habis nak mengarut, nanti tinggal kat laut kang baru tau. 
______________________________________________________________________
Jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat dengan MAJLIS PERSANDINGAN WATIE ELITE & ABANG JOEY pada 7/7/2012. hooooii, KIKI...dah lame baru nak update ke? jangan kesal, sebab saya memang pemalas orang nya! terima kasih kepada semua media yang buat cover, tak kisah la pasal MAJLIS PERSANDINGAN tu ke, pasal FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-7 ke.. alhamdulillah, akhirnya dapat jugak MOSYAS DIVERSITY SDN BHD muncul di dada dada akhbar. * masih tidak faham kenapa kita sebut dada dada akhbar, bukan perut perut akhbar. :)




banyak sangat pengalaman yang KIKI dapat dari event lepas, semua tu tak kan KIKI lupe seumur hidup.
untuk WATIE ELITE....terima kasih banyak2 sayang, terima kasih kerana banyak sgt bantu KIKI, in term of morale support pon, ' u ajar i macam macam yang sangat berharga, yang i tak kan lupa sampai bila2, i rase sangat lucky dapat kenal u, kenal husband u, kenal afif. i'allah di kesempatan lain, KIKI harap sangat supaya kita tak lost contact.' hanya Allah dapat membalas semua kebaikan yang u ade dalam diri u, semoga u sentiasa happy dgn family u... 


semoga RAMADHAN kali ini memberi seribu keberkatan kepada kita semua, jumpa kami di FESTIVAL KERJA KAHWIN KE-8 di PLAZA ALAM SENTRAL pada 1-4 NOVEMBER 2012.






salam sayang dari KIKI, budak comot time buat kerja,  :)

No comments:

Post a Comment